Ofte stilte spørsmål/FAQ

Her finner du svar på alle spørsmålene dine. Hvis vi ikke har tenkt på alt, kan du gjerne kontakte oss ved å bruke vårt kontaktskjema.

Produktspørsmål

Vedlikeholdsinstruksjoner

Produktene våre er vanntette, men vi anbefaler å fjerne dem før du svømmer eller dusjer, da vann kan forkorte levetiden.

Frakt og behandlingstid

Hvor lang tid tar behandlingstiden?

Her finner du behandlingstidene for våre produkter:

  • Fotoprodukter : 2 dager
  • Graveringer : 2 dager

Hvor lang tid tar frakten?

Tidene som er oppgitt inkluderer både behandling og frakt av bestillingen din.

Fotoprodukter: 7-10 virkedager
Graveringer: 7-10 virkedager
(Merk at det kan ta lengre tid i høytider grunnet stor pågang hos postkontorene rundt om)

Pakken kunne ikke leveres, hva skal jeg gjøre?

Ta kontakt med oss ​​så snart som mulig ved å bruke vårt kontaktskjema – vi tar oss av det!


Fyll ut all informasjon, dobbeltsjekk adressen din og sørg for at alt stemmer.

Jeg har ikke mottatt pakken selv om sporingen viser at den er levert. Hva bør jeg gjøre?

Vennligst sjekk følgende:

  1. Spør naboene dine.
  2. Se i gangen.
  3. Sjekk postkassen din.

Hvis pakken ikke er der, vennligst kontakt oss ved å bruke vårt kontaktskjema .

Vennligst fyll ut all informasjon etter beste evne og bekreft adressen din på nytt.

Må jeg betale toll og MVA?

Ja, bestillinger sendt fra utlandet kan bli ilagt toll og merverdiavgift avhengig av landet varen sendes til. Disse avgiftene er kundens ansvar og kan forekomme ved mottak.

Returer og refusjoner

Hvordan kan jeg kansellere en bestilling?

Vennligst fyll ut vårt kontaktskjema dersom du ønsker å forespørre en kansellering av bestillingen.

VIKTIG:
Alle produkter hos Berglys er spesiallaget. I henhold til angrerettloven § 22 bokstav e kan personlige produkter ikke kanselleres etter at produksjonen har startet.

Ikke send bestillingen i retur uten forhåndsavtale, da dette kan medføre unødvendige kostnader og forsinkelser.

Dersom kansellering er mulig (for eksempel før produksjonen har startet), vil vi kontakte deg med videre informasjon og eventuelt oppgi korrekt returadresse.

Hvordan kan jeg endre en ordre?

Vennligst fyll ut vårt kontaktskjema så snart som mulig og angi endringsforespørselen din i kommentarfeltet.

Hvis bestillingen din ennå ikke er i produksjon, vil vi gjerne endre den for deg.

Hvordan kan jeg returnere min mottatte bestilling?

Personlige produkter er unntatt fra returretten. I henhold til angrerettloven § 22 bokstav e kan personlige produkter ikke kanselleres etter at produksjonen har startet.

Hvem bærer returkostnadene?

Kunden bærer returkostnadene for kvalifiserte returer.

Klager

Varen min er defekt, hvordan kan jeg klage?

Vennligst bruk vårt kontaktskjema for defekte varer og fyll ut all informasjon etter beste kunnskap og overbevisning.

Beskriv kort skaden og sørg for å inkludere bilder av skaden.

Jeg mottok feil vare. Hvordan kan jeg klage?

Bruk vårt kontaktskjema, fyll ut all informasjon etter beste viten og overbevisning og legg ved bilder av feil vare.

Varen ikke mottatt eller tom eske?

Bruk kontaktskjemaet vårt , fyll ut all informasjon etter beste viten og overbevisning og legg ved et bilde av den tomme emballasjen – selv om det høres rart ut.

Produktet mitt har feil bilde/tilpasning?

Bruk vårt kontaktskjema, fyll ut all informasjon etter beste viten og overbevisning og legg ved et bilde av produktet med feil personalisering.

Fortsatt ubesvarte spørsmål?

Ikke noe problem - bare kontakt oss ved å bruke kontaktskjemaet.
Vi ber deg imidlertid kun bruke dette hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her.